Silke Elbers's review over Restaurant Op Hete Kolen
Hete Kolen. Het restautant waar we de afgelopen jaren veel hadden over gehoord. Goede recensies. Het stond al lang op ons lijstje om ooit eens heen te gaan, wij als grote bbq/kamado liefhebbers. We gaan niet al te vaak een avondje weg ivm een klein kindje en nu ook inmiddels een tweede baby verder. Nu was het eindelijk zover: een avondje uit voor ons.
We werden goed ontvangen en hadden een fijn plekje achterin het restaurant. Nette bediening. Het voorgerecht (pulled pork met nacho’s en moinkballs) waren heerlijk. We hadden vervolgens het hoofdgerecht besteld, verschillende dingen van de kaart. Net voordat het opgediend werd werd ik gebeld door mijn moeder: ons zoontje uit het niets dood ziek geworden, het ging niet goed en moest naar de huisartsenpost. Wij enorm geschrokken. Wat eindelijk een leuke avond moest zijn bij Hete kolen waar we heel lang naar uit hadden gekeken, eindigde abrupt in: het hoofdgerecht in 5 minuten naar binnen ‘gevreten’ met tranen in mijn ogen (het hoofdgerecht werd net opgediend). Meteen de rekening betaald en naar huis gegaan. Kwaliteit eten geef ik een 10. Ontzettend lekker, goed bereid. Alleen konden wij absoluut niet genieten. Het zou ergens coulant geweest zijn als Hete Kolen ons een avondje terug had laten komen met een tegoedbon bijvoorbeeld. Ik had hun verteld, huilend, wat er aan de hand was en meteen om de rekening gevraagd. Daar werd niets mee gedaan. De rekening van €120,- gepresenteerd, sterkte gewenst en klaar.
Dat is het enige wat ik zou aanraden, meer persoonlijkere service, mocht ik zelf eigenaar zijn en deze situatie bij een klant tegen komen. Vandaar een 3 qua beoordeling. Wat betreft eten is het super. Maar voor ons heeft het nu een zeer nare herinnering achter gelaten. 0,0 genoten van de avond.
Dat was onze ervaring met Hete Kolen.